2021年3月11日星期四

留低這串鎖匙 - 配鎖匙

喺好早期曾經提過agent俾我哋嘅兩抽鎖匙,有好多都係廢嘅,兩抽共7條,其實都唔明點解會係單數,好明顯7條分2抽就已經有問題喇。

地下大閘只得一條鎖匙開到,大門有2條,大鎖又只得1條開到,結果湊埋只得一套鎖匙開到所有鎖。

我哋都曾經同agent反映D鎖匙唔對路,佢竟然答自己每條都試過,冇問題,條條都開到,但我哋憑肉眼睇都睇到有D鎖匙根本唔係配得唔好,係連D牙都完全唔一樣,又一次證明agent無論咩國籍都係唔可信嘅。

先前大部份時間喺屋企,得一套鎖匙嘅問題都唔算大嘅,但小妹們返學後,就需要兩套鎖匙,本來都想向agent繼續追討,但上次壞boiler其實都攪到有D唔愉快,咁我哋未搵到屋前,都唔想關係破裂嘅,所以就決定自己配喇。

見過Tesco extra門口有檔可以配鎖匙,問過配一條要£7。

咁又試吓上網搵喇,去google map search屋企附近嘅key duplication service,搵到大街有間舖頭有My Key Machine,自助配鎖匙,£10/3條,£5/條。

下面條link輸入postcode就可以搵到屋企附近邊度有呢D配鎖匙嘅機。

https://www.mykeymachine.com/


萬母又記起曾經喺土耳其雜貨店見過寫住配鎖匙都係£10/3條,所以就決定先去問吓配一條幾錢,結果係£3.99/條,咁佢最平當然就揀佢喇,土耳其雜貨店真係一間解決生活問題嘅舖頭,I like it。


#圖文不符

#圖為日出景




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...