2021年3月12日星期五

我都做得到 - 蛋餅

睇台灣媽媽group,成日俾D蛋餅引到,喺香港都曾經揾到有舖頭做,喺英國真係唔知去邊搵,咁就即管試吓整喇。


上網搵食譜,原來都唔難。

麵粉80g,加少許鹽,雞粉,蔥粒,水160ml,攪勻。本來食譜話要太白粉,咁搵唔到唯有唔落喇。

有D食譜教煎時先加蛋,有D就加埋落麵糊度,兩種萬母都試過,可以睇吓鍾意食幾重蛋味就決定幾時加。

攪好嘅麵糊只要落鑊煎就可以,煎到變少少透明就可以翻面。

萬母試過薄煎,又試過厚煎(其實係唔小心倒多咗),發現薄煎比較好食,香口D,而且煎時要有耐性,中火慢慢煎,心急開大火會變做炸蛋餅。

就係咁,一連試咗幾日,終於有D見得吓人,我都做得到-蛋餅-喇。


外傳:喺小妹復課前,萬母有晚同萬能生講,"嗱,我將會做實驗,唔理我煮咗D咩出嚟,你都要食晒佢,唔好嘥野"。小妹聽到之後好嬲,原來佢唔記得咗自己將要返學,以為自己有份做白老鼠,當佢自己咗之後,佢就安安靜靜咁繼續睇電視,面部仲流露出絲絲笑意添。

💰💰超市行情:💰💰
麵粉 £0.49/kg (特價,正價£1/kg)
蛋 £2.05/12隻 (large)
蔥 £0.37/100g

#萬母英遷
#烹飪攪攪震

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...