2021年1月9日星期六

寄家當,報ToR

要喺香港連根拔起,需要狠心斷捨離。我地將大型傢俬電器,賣得就賣,送得就送,掉得就掉,最後都要運走43箱物資

🤦‍♀️。當中有絕大部份係書📚📚📚,8/9成係童書,我地將淺白嘅英文圖書送晒俾人,留翻D深少少嘅,但中文圖書就差唔多全數運走,仲要臨走前買多D,買齊成個系列,因為希望小妹們就算離開香港都可以好好學習繁體字,雖然呢個任務會好艱鉅。
除左書,小妹們嘅學習檔案都入滿兩箱,玩具又係一大堆,D煮飯仔已經狠心地處理掉,但仲有好多毛公仔,隻隻都話要留,仲有森林家族一大堆,當然唔少得萬能生自己嘅玩具喇。
萬母帶得最多嘅係相簿同紀念品,以前學生送嘅紀念品/卡,拎出黎都係執翻入去,唔捨得掉,話晒呢D都係我人生一大紀錄,好可能以後都會離開呢個行業,當我老左時就靠呢D懷緬過去。
衣服鞋襪反而帶得唔多,因為我地冬天起行,厚衫已經要跟喼走,夏天薄衫就放入一大個膠櫃桶(一個5/6層嗰種),跟住連衫帶櫃成個運走,到埗時呢個又變番做衣櫃。
家庭電器我地只係走小型嘅,電飯煲(朋友話UK只有最最最傳統嘅飯煲賣,所以我地就帶左隻走,喺飛機上面我見到人hand carry隻飯煲添),保暖式電熱水壺(UK似乎冇呢種產品,雖然朋友話佢地已經冇再用呢種熱水壺,因為會積水垢,會塞會壞,但萬母係阿婆,需要長期飲暖水,所以最後都係帶左隻走,或者到呢隻熱水壺壞左時,萬母已經適應左另一種生活模式),座地風扇仔,暖風機,咖啡機,吸塵機械人,仲有阿媽特別叮囑要帶嘅壓力煲同邊爐煲(似乎係名牌正野,但萬母真係唔曉)。
因為曾經睇過某KOL話床上用品要帶,所以就買左幾套床單被袋,但之後又有人話唔好帶,好嘥位,但既然買左就帶埋走喇,吸真空後入箱,年初因為萬母憂慮發作,好驚會俾人捉入駿洋邨凍死,所以買左張羽絨被🤷‍♀️,呢張係我地唯一帶走嘅被被,但其實我地到埗時天寒地凍,都一定等唔切張羽絨被黎,就要先買被舖,所以真係有D食之無味,棄之可惜嘅,any肥,羽絨被最後都係上左船。
講完執左咩入箱,就講搵咩公司寄家當,市面上好多呢D公司,最出名嘅當然係7記,我地都有搵7記報價,佢只用電話問價,要我地講有幾多物資,咁佢就報個價錢,但我地點評估自己有幾多物資呢?報價呢刻我地都未pack箱,所以我地又另外搵左C記公司上門報價,報價人員一入屋就話我地知佢同我地住喺同一大廈,~~世界真細小小小,小得真奇妙妙妙~~咁點報價呢?我地由門口一路順住間屋行一圈,就指俾佢睇,呢D帶,呢D唔帶,咁佢就一路mark,有D我地唔sure嘅,就話呢D可能帶可能唔帶,行完一圈,佢就話到我地知我地呢D物品大約幾多cubic feet,過多2日就用電郵報大約幾多運費,連optional同唔連optional分開2個價報。有左呢個cubic feet嘅數,就可以向其他公司網上/電話報價。
最後我地都係用左C記,因為佢包door to door,7記只包地面到地面,即係喺香港我地要自己將D家當搬到地下大堂,喺英國D家當只會搬到地下門口,唔包上樓,喺香港我地仲可以搵到外援幫手,喺英國如果我地住apartment要上樓梯(最後我都真係住左2樓apartment),咁得萬能生一個要搬幾耐先搬得晒上樓呢?C記仲包埋幫你pack箱,但最後我地都係prefer自己pack,只等佢地黎封箱收箱,我地pack好晒,封箱收箱大約用左1個朝早(2-3個鐘)。由於D家當未到埗,所以解封家當要留待遲D先知咩情況喇。
寄左43個items,大約用左HK$28K,因為聖誕檔期再加上武漢肺炎攪到世界大亂,連D船都亂晒,呢個價比我地當初報嘅多左HK$5.6K。
執好家當其實未完嘅,仲有文件要處理,首先搬運公司會有保險要報,其實份表都係求其填嘅,因為我地嘅家當並冇咩特別貴重嘅名牌,只係平凡家品,所以個數量同價值都係萬母自己亂作一通,保險最低消費HK$1000,係物品價值X 2.75%,咁萬母當然利用已有嘅數學知識,將1000除以2.75%,搵到個總價就將佢分俾唔同類型嘅貨物喇😆
搬運公司要求我地有ToR號碼,先肯幫我地出貨上船,其實申請ToR好容易,曾經有人話申請成個月都未批,咁我地就驚喇,未收箱已經申請喇,但唔駛1日已然回覆,未齊資料,唔批~~
咁究竟要咩資料呢? 其實網頁有清楚講明嘅。
1. Apply for a transfer of residence申請表(上網填,填好print出黎,簽名,再scan翻)
2. Passport有相頁
3. 香港地址證明
4. 英國地址證明
5. Inventory list (即係D貨嘅清單,我地用左搬運公司收完箱後嗰份表,簽名,scanned)
齊左呢5份文件就email去,記得封email唔可以過6MB,所以scan時唔駛咁高解像度,一寄出email就會有auto reply,聲稱14個工作天內會處理好,我地嘅case係第二日已經批左,有TOR Approval Letter。D貨準備好上船囉🛳~

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...