2021年1月9日星期六

買傢俬

我地租嘅apartment係partly furnished,即係包左少少傢俬,包左咩呢?就係廚房嘅廚櫃,煮食爐,焗爐,雪櫃,冰櫃,洗衣機,洗碗碟機,熱水爐,主人房嘅入牆衣櫃,客廳嘅入牆書櫃同梳化一大張。

因為想到埗後盡快入伙,我地就決定越洋買傢俬,呢個時候當然就諗起IKEA,先去香港嘅IKEA試好D床褥枕頭,記低型號就上UK IKEA網購。
UK IKEA真係令萬母有好多驚嚇,首先我地想到埗後頭幾日可以收傢俬,床鋪,而IKEA嘅大傢俬(床,床褥,餐檯櫈,書檯)同細家品(枕頭,棉被)係分開送貨嘅,而且日子未必相同,咁萬母就日日mon住睇吓幾時兩種貨可以同日送貨喇,D送貨期又變得好快架喎,明明幾個鐘前有期,幾個鐘後冇左,但再隔幾個鐘又出現番,簡直估佢唔到,終於等到同日出貨喇,但睇中左嘅雙人床冇貨喎,咁唯有放棄佢喇😢~
小妹們又特別指明要某種款嘅碌架床,咁萬母又幫佢地喺其他網站搜購,最終皇天不負有心人,終於三種貨就到同日送。
1. 碌架床+雙人床
2. IKEA枕頭被被
3. IKEA床褥,餐檯櫈,大人書檯(本來細人都睇中IKEA書檯,但佢地又要求多多,話要白色+藍色,但又唔知點解,HK IKEA有呢種色,UK IKEA冇,咁就算喇,諗住到埗後先再算,點知又係另一驚嚇)
明明定晒D貨係到埗後第三日到,連埋router, printer都同一日出貨,計畫好一日係收貨日,諗住好完美喇,點知人算不如天算,一落機就收到email話IKEA準備送貨喇,唔係馬.......我地連鎖匙都未拎,咁唯有嗱嗱臨上網叫佢change delivery date喇,router又係早左幾日到,摸門釘後要再安排取貨/送貨,amazon買嘅printer又係,連續送左3日貨先收到,仲要個amazon戶口要用香港電話號碼先認證到,但又收幾十個SMS都攪唔掂,想再約期都約唔到,幾驚佢發脾四掉左個printer喺街,唔再送貨。
終於到左送貨日喇,朝早6:30收到email話IKEA 9點前會送貨,好彩萬母係早起鳥兒,亦好彩我地bnb同租嘅樓好近,當朝萬能生有zoom meeting,萬母就單人匹馬去新屋收貨。
點知去到大閘發現D鎖匙開唔到嘅,原來兩抽鎖匙只有一條開到大閘🤬,攪左一輪,拎番兩抽鎖匙黎試,有D鎖匙只係虛有其表,根本冇用嘅,大門其中一個鎖又係得一條鎖匙開到,鎖匙呢家野我地都仲同agent追究中。
終於入到屋喇,對講機即響,貨已到,一早都知因為疫情,D貨只會送到門口,唔入屋嘅,4個人嘅枕頭被鋪分左兩個大紙皮箱,送貨員送左一個到門口,跟住話仲有一個喺downstair,咁萬母以為佢會落去拎埋上黎,咪答OK囉,點知過左2分鐘冇晒動淨,沿樓梯望落地下,樓下只有一個箱,個人已經走左佬,唔係馬.......萬母望住樓下個箱,心裡諗左好多野.......點算好?等萬能生開完會過黎搬?但塞住個出入口喎,因為唔想未入伙已經變得乞人憎,萬母唯有出手,將個箱搬上2樓,上到樓先發現個箱寫住10.3kg,平時連包米都搬唔到,竟然搬到個10kg嘅箱上2樓?!簡直係大奇蹟,可能當時有天使喺旁邊扶住,只係睇唔到👼
等左一輪,終於又等到第二輪IKEA貨到,今次係傢俬,好彩今次件件都送到門口,但萬母都要將佢地由門口搬入屋。收貨日,最後都收齊要收嘅貨,連printer都順利收埋。
英國買傢俬係唔包安裝嘅,呢個咁重要嘅任務當然交俾萬能生喇。砌傢俬都砌足幾日,終於喺入伙日前砌好D床,有床瞓喇。張碌架床配件奇多,相中只係砌好個框,有得瞓先。
先前提到小妹們嘅書檯,UK IKEA真係冇佢地要嘅白+藍,咁佢地最後都退而求其次,要純白色,但IKEA送貨要收服務費£40,當初越洋買傢俬就焗俾佢賺,到左埗就當然想慳番呢筆,揀click and collect喇,由於一到埗就Tier 4,就算網購自取都係要分流,想揀附近分店取貨唔係日日有,要同人搶,終於有晚俾萬母等到最近分店有time slot喇,咪嗱嗱臨俾錢囉,因為車尾箱唔夠位,仲要分開幾張單,書檯一張,書檯上架一張,書檯櫈一張,諗住雖然煩,總算settle左,點知.........怪事就發生喇。
喺我地原定取貨嘅前一日,正前往超級市場入貨嘅途中,收到email通知書檯可取貨,咁我地打算入左貨食埋lunch先去喇,點知仲係超級市場未掃完貨嘅時候,又收到email話貨已取!邊個取左我D貨呀?😱
想send email去問,又冇email address,customer support又話放緊聖誕假,咁我地唯有直接去分店喇,呢度click and collect好得意,到左停車場就打電話提供貨單號碼,跟住就等SMS通知埋去取貨,我地打完電話等左20分鐘都冇消息,落車諗住去搵真人問時,未鎖車就電話響喇,話張單已取貨,咁我地就講番根本未取貨喇,佢又話要再查查,叫我地繼續等,結果前前後後等左一個鐘,最後被告之D貨係已取,仲問係咪我地email被人盜用左,分店幫我地唔到,叫我地去搵customer support,但customer support可能要Tier 3先開工喎。😳
結果喺執筆呢刻,我地都未聯絡得上customer support,兩張書檯都仍然失左蹤。😭





沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...