2021年1月9日星期六

神奇的Argos~

來打算越洋買好床鋪,起碼入得伙,到埗後先慢慢去shopping,添置小家品,點知貴人入境招Tier 4,如意算盤打唔響了,咁點算呢?好彩有神奇的Argos。呢間店真係好神奇,應有盡有,最神奇係呢頭上網click click click,即刻就可以去提貨,我地懷疑佢個貨倉係個黑洞,竟然要咩有咩。由於我地屋企步行10分鐘就有分店,所以呢間Argos就成為我地嘅救命草喇。一個星期內我地買左:

-吸塵機
-蒸汽地拖
-兒童床欄
-窗簾
-砧板
-碗碟套裝
-砂煲罌罉
-刀套裝
-煮食用具
-座地燈
-多士爐
-掛衫架
-電水煲
-暖爐毛巾架
只要我地需要用,又等唔切其他舖頭送貨嘅,我地就搵Argos解決。Argos另外都有送貨服務,收£3.XX服務費。
除左Argos同IKEA,其實都仲有其他舖頭提供click and collect或delivery,送貨嘅服務費同時間間間唔同,其他舖頭由於未試過,就不作評論喇。
我地喺wayfair睇中左個鞋櫃,但由於唔係急需,遲遲都未郁手。wayfair買夠£40有免費送貨。Wayfair有得經topcashback買。
Wilko聽聞類似日本城,但我地就未睇啱野買。
終於等到有機會出大街行一圈,大街上有幾間雜貨舖,舖仔細細塞到滿滿,門口又擺滿貨嗰種疑似港式雜貨舖,呢D雜貨舖都有驚喜,如果唔要求款式好精美,想價錢相宜,絕對需要去逛逛,最驚喜係初時以為係MIC貨品,點知原來係made in Turkey,咁就更加買得開心喇😁
黎到UK,同香港有一大分別係,一係就單人匹馬去行動,一係就全家總動員出動,喺香港我地仲有工人姐姐同娘家強大團隊作後盾🥰,隨時可以放低兩小妹搵人睇住,但黎到UK就冇呢支歌仔唱喇,雖然喺香港早已作出心理輔導,話佢地知,去到英國好多時要一齊出去,唔好嗌攰唔好嗌悶,但萬母有萬母講,佢地當唱歌,左耳入右耳出左,小妹們黎到都有D唔耐煩,會話"又出街?又買野?唔係前日買左喇咩?又買?我想留喺屋企喎!","Yeah!今日唔駛出街!",但感恩佢地都算係咁,講多幾次都會聽。
轉換環境就自然要轉換生活模式,萬母其中一大目標係教曉小妹們自立自理,只要佢地承擔多D家務,照顧自己多D,我就可以做少D野!🤣

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...