2021年1月9日星期六

買傢俬~下集

上回講到我地喺IKEA訂左兩張書檯,點知喺我地行超級市場途中,兩張書檯就被人提左貨,失蹤了。


去到提貨門市,店員話冇野幫到我地,叫我地打去customer support,朋友一早俾定心理準備,"it's no surprise that customer service here is a nightmare", 就算係nightmare都無符架,都要照去追討,電話錄音提醒要有禮貌.......咁即係好多人打去都係好忿怒地"小"人喇😏,聽左一輪音樂,終於有人接聽喇,我地講解左情況,CS小姐問左D基本資料,就話可安排退款,基本上我地都唔駛俾任何不在場證明,佢就相信我地喇,咁當然我地都冇講大話,我地想要兩張檯多過D錢喇。
攪掂好呢張單退款,我地唯有再落新單,但今次要去遠D先有貨。總結IKEA幾張click and collect單嘅時序:
24/12 落左兩張單(分別係書檯同書檯上架), 預計27/12取貨
26/12 收到email書檯可取貨,點知唔夠2個鐘就俾人搶左
27/12 打去customer services安排退款
29/12 書檯上架可取貨(但我地冇書檯,得架冇所用呢🤷‍♀️)
29/12 再落單買書檯,預計30/12可取貨
30/12 被告之已安排退款,等入帳
31/12 終於成功帶左書檯返屋企喇
基本上落單時所講嘅取貨日期,真係得個"預計",冇次準時嘅。整個聖誕同新年假,就係圍住IKEA氹氹轉,但最後總算攪掂左。砌好書檯,小妹們已急不及待去試用喇。
小妹連續幾日都追問:佢地還(退)左錢未呀?
萬母心諗:千祈唔好欠佢野,否則會被追瘦,真係唔做收數嘥左佢。
圖為小妹們自己抹書檯同試用情況。




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...