2021年1月9日星期六

夠鐘喇,睇電視,睇下今集講乜先,講乜先。

要喺英國睇電視,除左要買電視機,仲要買TV licence,咩東東黎架?yellow wiki攞唔到嗰種呀?

先講電視機,首先,喺香港用開嘅電視機因為制式唔同,黎到英國係睇唔到電視架!所以打算帶香港個舊電視黎之前要諗清楚,我地都曾經諗過送埋部電視上船,黎到用黎打機咁喇,但計計吓,電視嘅船費都要HK$500,實在唔係幾抵,最重要係黎到未必有位放多部電視,所以最後我地都放棄左香港嗰部,黎到英國買過部新嘅。
由於lockdown左,電視我地都係上網買,23/12落order,29/12送到,送貨前一日有email提示,貨到有電話通知我地到地下大堂接貨。
買好電視,跟住就買TV licence喇,先了解吓究竟咩情況要買TV licensce先:
1. 要睇/錄電視上播放嘅節目
2. 要用online TV service睇live
3. 用iPlayer睇/download BBC嘅節目
無論係唔係用電視機,用電腦/手機等等,如果要係上面嗰3種情況,就需要TV licence喇。
一個TV licence已經包晒成屋嘅機,如果你帶部laptop出街睇電視,都已經包埋,但如果你帶部laptop去朋友屋企,喺佢屋企插電睇呢,咁又唔得喎。
如果仔囡大到住宿舍,咁又包唔包呀?只要佢唔係一路睇電視,一路插電就包,否則要另外買TV licence。D情況好似好複雜咁,但FAQ會有嘅。
咁點買呢?好簡單,上網就攪得掂。
呢個網站好詳細講解咩情況要買TV licence,租屋又點呀,75歲老人免費呀,視障可以半費呀,如果有特別情況,例如:shareroom嗰D,就建議自己睇清喇。
一個彩色TV licence值£157.50,為期一年,黑白就£53,上去以上網站揀Pay,入好個人資料,地址,揀埋俾錢方法,可以一次俾一年,自動轉帳(自動續期),續個月俾,續季俾,但係我地睇落就覺得一次俾一年比較實惠,而且搬屋嘅話個TV licence係可以搬埋走嘅,所以我地就一次過俾喇。俾好錢就會有個TV licence number同一個PDF file俾你架喇,個number暫時係冇咩特別用途,就算開電視都唔需要輸入嘅。
喺買TV licence時,其中有一條係問,你幾時開始需要TV licence,可以揀即日或較早嘅日期。
When did you need a licence from? Please enter a date in the last 12 months.
Your licence will normally end up to 12 months from this date – the rest of the month and 11 months after that.
萬母同萬能生睇到the rest of the month + 11 months,就諗喇,如果我地29/12買,係咪只包12月嗰3日再加11個月呢?實在唔肯定佢咩意思,所以我地就決定等到1/1先買,而家個TV licence係直到31/12/2021年嘅。
咁如果唔買TV licence,偷睇電視又點呀?俾人捉到係要罰£1,000架,所以勸大家切勿以身試法,做個守法居民。

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...