2022年4月16日星期六

搬屋記(3)-退租

由於我哋本身嘅租約未完,所以要喺搬出前2個月書面退租。

當我哋send咗email畀agent話退租後,一星期後,agent已經安排人上嚟睇樓,無錯,喺英國,份租約寫明,租約期滿前,業主係可以安排新租客上嚟睇樓,而舊租客可以要求協調時間,但係唔可以拒絕嘅。

為咗令間屋快D租得出,唔駛開咁多次門畀人入屋睇樓,所以人哋嚟睇樓前都稍為收拾一吓。

最後只係睇咗兩轉,間樓已經再成功租出。

不過故事仍有手尾,話說新租客係靠agent做video call嚟安排睇樓,呢個agent其實唔多守規矩,明明要24小時前通知,但佢只係早2-3個鐘打電話嚟,都算喇,見得閒咪由得佢嚟囉,快D租得出,我哋都可以煩少D。

點知,呢個agent除咗唔守規矩,仲有D思覺失調,有一日佢打嚟問我哋可唔可以早D退租,又講到為我哋著想咁,又話可以慳D租,起初我哋都話要計一計先,之後佢又追魂call咁,到好喇,答咗佢話可以早2星期退租,請佢同業主攪文件後,一等再等,等到我哋搬走咗,吉咗間屋喇,都冇聲氣,打畀佢問攪成點,佢竟然聲大夾惡咁話要三方同意先可以提早退租,唔係我哋想退就退。

當刻真係想少爆佢,又係佢自己奪命追魂call咁打嚟,係咁叫我哋早D走,答咗佢之後又話我哋唔係想退就退,都真係嚴重思覺失調。

算喇,呢2個星期租我哋一早預咗要畀,只不過冇得慳皮D。

之但係,思覺失調agent並未病好,過幾日佢又打電話問我哋幾時交鎖匙,答咗佢租約最後嗰日會交畀上嚟check屋嘅inventory clerk,點知隔咗幾日,agent公司個RM打嚟,佢話阿agent投訴我哋唔肯交鎖匙(refuse to return keys),當刻都係又想少爆佢,好彩阿RM都算好聲氣,我哋再重申會喺租約last day交畀inventory clerk。

個agent都真係short嘅,就算我一早搬咗,間屋吉咗,一日我仲交緊租,當然都keep住條鎖匙喇,做咩要提早畀條鎖匙佢呢。

呢個agent真係好心急拎條鎖匙,最後佢係喺租約last day嗰日,喺inventory clerk手上即刻拎走條鎖匙,而過2日我哋已經見到舊屋有燈,有人入住咗。


呢個故事教訓我哋:

🔸F字頭嘅agent都係唔多可靠,呢年幾我哋領教過好幾次

🔸講100%sure嗰D人都係大話精,200%信唔過

🔸Rightmove嘅租盤有機會係已租出先上架,我哋舊屋就正正係咁,租出後先見到佢上架


交完鎖匙,故事未完,另一個退deposit嘅故事只係剛剛開始......



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...