2022年4月16日星期六

中招記

無錯,我哋中招了~

喺愚人節嘅晚上,萬母做快速測試發現兩條線,中招了。

回顧返成個患病過程,幸好病徵唔算嚴重,發咗一日燒(兼有發冷),但快測一條線。

之後就只有鼻水同痰,以為自己冇事,但再做快測時,竟然係中咗。

由初現病徵到最後clear變返一條線,總共用咗10日。

雖然我哋已經盡量隔離,包括分開房瞓,分開廁所用,分開食飯,但最後全家都係中曬。

仲要係萬母clear先到小妹兩條線,所以成個復活節假就係用嚟自我隔離。

但其實而家英格蘭係直接躺平,就算positive咗都唔駛強制隔離,只係勸你自我隔離5日,同埋10日內避免接觸高危人士。

但我哋好乖,等到大家都clear曬先出山。

喺我哋隔離嘅兩星期中,好多單位都好關心我哋,甚至將食物送到屋企門口畀我哋,簡直係人間有愛。

好彩我哋住喺自由嘅土地上,如果喺"腥港",萬母應該會驚被送入方艙,如果喺"下海",應該會擔心餓死。

感恩有個復活節假畀我哋安心自閉,唔駛擔心返唔返學,會唔會中咗未知。


小貼士:

🔸有病徵都未必即刻驗到兩條線,所以如果有病徵,穩陣起見每隔2日要測一測。

🔸快測說明書會講明,限定時間內嘅結果先準確,過咗時就唔準,但我哋發現如果條快測擺得耐而出咗淡淡嘅T線,有可能係感染初期或者康復尾聲,都要留意。

🔸圖為偏廳嘅梳化床,本來係當客床用,但用咗嚟做隔離設備,小妹瞓到唔肯搬返自己房,佢話好舒服喎。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...