2021年4月6日星期二

遊公園 - 尋鹿記

趁住復活節假期,又趁住英國放寬社交限制,而家准許兩個家庭喺戶外聚會,我哋就到公園尋鹿去。

朝早準備出門時,竟然見到窗外飄雪,莫非呢個就係英國版嘅"清明時節雪紛紛"? 好彩只係飄咗一陣就放晴,可以赴約去。

其實呢次係我哋喺英國第一次真正咁同朋友聚會,嚟到英國就好似"斷六親"咁,能夠與認識嘅人一齊圍吓爐,的確會窩心D嘅。

多得地頭蟲朋友指點,我哋一落車就見到鹿,打到卡,仲睇到隻鹿表演wee&poo,算係完成任務,之後再喺湖畔餵鴨,小妹好開心隻鴨肯從佢手上拎食物。

朋友提醒,最好嘅睇鹿時間係黃昏,趁佢哋飲飽食醉返歸時就最易見到,可惜我哋要預回程時間,唔能夠留太晏。

細路們玩吓,追吓,大人們談天說地,房屋,升學,就業,咩都傾一餐,就係同路人嘅共同話題。

期待疫情受控後,可以再同舊雨新知相聚,話唔定可以喺英國攪番個同學會添。

同學們,你哋快D過嚟喇,呢度可以指住隻動物大大聲咁話"佢係一隻鹿嚟架"!

#指鹿為鹿





沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...