2021年4月2日星期五

家當到埗喇

我哋嘅家當12月初喺香港由搬運公司收貨,12月底上船,本來預計1月底到,但後尾延期至2月初,再延至3月初,最後3月底真係到步喇。

43箱家當(運費連保險共HK$29K),由1個搬運哥哥搬上樓,去到屋企門口由萬能生接手搬入屋,足足搬咗2個鐘。

起初我哋以為搬上兩層要收附加費,但搬運哥哥話唔駛,見佢搬得真係好可憐,問佢飲唔飲野又話唔駛,唔通驚萬母落迷藥?!

當D家當入屋時,萬母就開住先前執家當時整落嘅excel檔,萬母真係要分享吓我哋mark箱同excel檔嘅小心得,我哋每隻箱都自編號碼,細箱係S1,S2,.....中箱係M1,M2,..... 大箱係L1,L2,..... 每隻箱嘅4邊都搵marker寫咗呢個號碼,方便咩方向都睇到。

而excel檔就寫住S1係小妹圖書,M1係小妹玩具,L1係飯煲,諸如此類,唔係好詳細,但又會令自己記起呢箱大約係咩。

當D箱入屋時,萬母就睇住個excel,入一箱剔一箱,又可以話俾萬能生知,箱入面有咩,駛唔駛好快開箱,定會放埋一邊先,咁樣去安排放屋入面咩位置。

當一路剔時,我哋就發現有一箱冇編號,再睇清楚連箱上個名都係錯嘅,咁我哋就即時退番俾搬運哥哥,起初我哋以為因為調轉咗,我哋會少咗箱野,後來再double check就confirm齊晒,所有家當平安到埗喇。

但其實家當到埗冇預期咁興奮,可能已經習慣咗家徒四壁嘅生活,見到屋企一箱二箱,反而會有D頭痕,而且,諗番轉頭,真係執咗好多無謂野,D箱有一半短期內都唔會開封,只係得個擺字,可能要擺到天荒地老。

圖中只係冰山一角,最先解封嘅竟然係圖書,今回真係執書行頭喇。




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...