2021年1月9日星期六

駁通天地線(水電煤, 寬頻)

由於想到埗後盡快入伙,因為咁樣可以慳番D租bnb錢(我地租嘅bnb同新屋好近,只係步程10分鐘,但租金就貴4倍,住1星期bnb夠交1月個租

😫,所以我地都想盡快入伙), 咁要喺入伙前就要一切備妥,幸好而家科技發達,除左租樓可以上網攪,連申請水電煤寬頻都上網click click click就攪得掂。
我地簽好租約後,agent refer左我地去Tenant Shop, 聲稱可以幫手開通水電煤, 寬頻等等,但最後我地都冇用到,因為我地問左朋友,決定自己攪掂,所以Tenant Shop係點運作,我地唔清楚,但如果束手無策嘅人,或者係一條救命草。
英國有好多電公司,水公司揀,唔似香港咁,只此一間,咁多得揀,究竟點揀好呢?最方便快捷嘅方法就係打電話問朋友😆,朋友話佢用緊Bulb供電供氣,BT嘅寬頻,而呢個區嘅水係指定左嘅。所以我地就照跟喇,上網click click click就攪得掂,起租日已經有齊水電煤,而寬頻就我地到埗後起錶,因為寬頻公司要寄個router上門,所以我地揀到埗後先收貨,但英國呢邊嘅送貨真係好奇怪,明明揀左某日子送貨,但早幾日已經話出左貨,咁我地人都未到,當然收唔到貨黎,結果個router被送翻郵政公司(Royal Mail),我地見大街上有間post office,咁就大安旨意諗住等weekdays去提貨就得喇,點知此post office不同彼Royal Mail😅,好彩Royal Mail只係隔多條街,不過因為過左開門時間,就要第二日先有得拎喇,個router一插即用,有寬頻就方便打點家居時,細人打發時間喇。
以下網站可比較唔同寬頻公司同電力公司嘅計畫,亦可知道所住地區有冇服務供應。我地跟朋友推介,所有只係稍稍睇過,冇詳細研究。

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...