2021年1月18日星期一

買車記~下集

接左chipimunk返黎,係咪可以揸車去遊車河呢?
咪住!仲有野未攪!
首先,要先俾路稅,無錯,又係稅。要交幾多路稅視乎架車用咩燃料同二氧化碳排放量係幾多。我地架車仔要俾£125/年。
交路稅只係依時執,上UK GOV網5分鐘就攪得掂。
買保險先係煩中之最。保險價錢就好似海鮮一樣上下浮動,仲要上落都幾大,今日同聽日唔同價,聽日又同後日唔同價,所以建議觀察多幾日,大約知道底價喺邊先好出手。
用國際牌加唔接受香港嘅NCB一般都要過£1000/年,所以打算買車嘅話,到步就盡快換個英國車牌喇,同埋申請定香港嘅NCB。
以上網站可以比較唔同車保嘅價錢,另外記住去topcashback睇吓有冇得回贈,我地經topcashback可以得到£40 cash back呢。
最後萬能生係買左Aviva,盛惠£799/年,全保,接受香港NCB,所以要交香港文件證明。
但隔左一日,海鮮價竟然回落!!!
海鮮餐A: £799 + £168 (加個學神司機)
海鮮餐B: £572 (已包經驗司機+學神司機)
個海鮮價竟然差咁遠,好彩買保險有14日冷靜期,我地打去保險公司要求由餐A改做餐B,成功左!
攪掂晒,終於可以出車喇,但泊車點計數呀?喺英國嘅大型超級市場通常都有免費停車場,有D免1個鐘,有D2個鐘,商場就要收費,我地曾經去過一個商場收左£2/2小時停車費。
咁泊街又點呢?其實同香港一樣都係睇黃線,有黃線就一定唔泊得。某D屋門口有條driveway(即屋前嘅路面整低左,屋主可以喺屋前泊車),咁阻住人地driveway當然又係唔得。朋友話council平時做野好慢架,但一提到違例泊車就好快手架喇。
至於條街有時會見到畫好一格格嘅泊車位,千祈唔好太興奮,因為呢D都係有permit先泊得嘅,嗰條街嘅住戶向council申請先有個e-permit,而且個permit有指明邊一區嘅(圖片右面黑左嗰舊本來係區嘅簡稱)。
咁阿chipmunk住喺邊呀?阿chipmunk係喺一條冇畫泊車位嘅街搵容身之所,而我地屋企樓下就係呢條街喇,每日阿chipmunk瞓嘅位置都唔同,睇吓嗰日近定遠,近的話我地喺窗望出去會見到佢嘅
戴返個頭盔先,以上係根據我地住嗰區嘅經驗講,英國咁大,其他區可能唔同架。
以上資訊由萬能生提供。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...