2021年1月23日星期六

世界真細小小小,小得真奇妙妙妙

呢個故事說來話長,萬母只好分scene去講。

Scene 1
喺到步初期,我哋仲住喺BNB時,每日都會過黎抹吓屋,砌吓家俬,準備入伙,有一日我哋喺樓下見到個靚仔拎住袋垃圾去左某個方向,轉頭就見佢返黎冇左袋垃圾,跟手再發現佢係我哋對面屋嘅鄰居(我哋呢度一梯兩伙,全層樓只得萬能家同鄰居)。
Scene 2
入伙後趁1月1日新年,我哋敲門同鄰居打招呼,順便將香港帶嚟嘅手信送俾佢,得知鄰居叫Mr. M。
Scene 3
National lockdown,學校停課,小妹們未到學校報到已轉上網課,因為要準備旁聽,萬母都早左起身,發現鄰居都好早起身喎。嗱,澄清返先,萬母並唔係變態嘅,唔係專登𥄫人架,只係大家大門對大門,而且兩道大門嘅上半部都係磨沙玻璃,所以開左燈係會透光嘅。咁萬母又開始無限聯想喇,咁早起身嘅,做邊行嘅呢?會唔會係教書架?係呀,萬母成日都覺得早起身嘅就係教書架喇。
到小妹上網課時,發現原來阿班主任咁啱又叫Mr. M,萬母就同小妹講笑話,班主任同鄰居同名喎,會唔會其實鄰居就係班主任呢?但其實我哋已經唔記得鄰居個樣。
萬母同小妹一邊上網課,一邊進行探究討論,如果我哋走去拍鄰居門,再睇吓老師有冇反應咪得囉,再唔係出走廊大叫,聽吓老師嗰video有冇聲又得,當然喇,我哋講就兇狠,做就.....就係咁,呢個探究活動只留於討論嘅層面,而冇付諸實行嘅。
Scene 4
過晒上堂時間,突然間有人拍門,係一個男人,個男人介紹自己話係Mr. M,小妹嘅班主任,亦係鄰居!!!吓,咩個世界真係咁細呀?!阿老師鄰居受校長所託,將封入學資料信親手送黎俾我哋,亦因為咁謎底就解開左。倫敦咁大,我哋竟然同老師做鄰居,真係唔唱返首"世界真細小小小,小得真奇妙妙妙"都唔得喇。
知道左老師係鄰居後,萬母又開始無限聯想,小妹們係咪可以跟老師鄰居返放學,唔駛萬母出動呀?見家長係咪可以移師去走廊進行,連街都唔駛落呀?學校要填second contact,可以係grandparents, relatives, neighbour,咁係咪可以填老師鄰居個名同地址落去,而電話就寫"I don't know wow, but you know la"?
不過放心,萬母係時而瘋狂,間唔時正常嘅,好明白家長同老師嘅界線應該喺邊,以上所講嘅只係一廂情願嘅瘋狂聯想,萬母並唔會對老師做出騷擾行為嘅,希望老師唔會嚇到漏夜搬走喇。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...