2021年1月9日星期六

留我做個垃圾,長留戀於你家

喺香港我地習慣每晚都會清垃圾,掉出垃圾房,但黎到英國就改變左習慣喇,我地喺呢邊住apartment係冇垃圾房嘅,垃圾要自己拎去屋苑嘅垃圾收集站度(見圖)。


先講講我地點發現呢個垃圾收集站,就係某天我地返到屋企樓下,見到有人拎住袋垃圾行去某個方向,轉頭就見佢行返黎,但係手上袋垃圾就冇左喇,所以我地唔駛四圍搵就知道垃圾站喺邊喇😁,而呢位人兄正正係我地嘅隔離屋。
掉垃圾要自己拎落樓,仲要天寒地凍🥶,所以我地而家唔係日日都掉垃圾,改為隔日出門口時先帶埋垃圾落街,甚至有時幾日唔出街就3日先清一次。
咁屋企個垃圾桶要幾大先夠呢?我地個垃圾桶都係喺Argos買嘅,萬能生好多要求,又話要有蓋,又話要腳踏式,又話要膠質,結果Argos提供嘅選擇係由40L起,攞貨時見到隻40L垃圾桶覺得佢超大隻,仲諗過退貨買過隻細嘅,但原來40L只係剛剛好, 好彩冇拎去退換。
屋企嘅垃圾就由自己決定究竟清得幾密,咁垃圾站嘅又點呢?香港嘅屋苑朝朝都有垃圾車黎清垃圾架喎,喺英國呢邊垃圾車每星期只黎一次,以我地區為例,逢星期二先有垃圾車黎,所以掉垃圾時都要有公德心,要包好垃圾同埋確定個大垃圾桶係閂好蓋嘅。
喺以下網站輸入postcode就知道自己嗰區幾時收垃圾架喇。
住apartment就掉去垃圾站,咁住house又點呢?呢度家家戶戶門口都放有兩隻大垃圾桶,一藍(回收桶)一黑(垃圾),有時仲會見到綠色(花園垃圾),自己嘅垃圾就掉番自己嘅垃圾桶。
呢D大垃圾桶要經council買,新嘅藍色垃圾桶要£37.92,其他顏色同額外嘅藍桶都要£54.17,由於隻隻同款而價錢都唔平,所以隻隻垃圾桶都寫晒屋號,以免混亂。
我地住bnb時就係將垃圾掉去門口嘅大垃圾桶,有一日垃圾車收完垃圾之後,發現垃圾桶竟然唔見左,周圍搵時發現佢走左去隔離屋同D friends企埋一齊,住house嘅朋友可能每星期都要上演一次尋桶記🤣
💰💰超市行情:💰💰
超市有好多唔同大細,唔同款嘅垃圾袋,以下係用45L做例子。
Tie Handle Swing Bin Bags £1.50/20個



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...