2021年1月9日星期六

走? 唔走?

走,只有兩個理由, 就係唔想留或唔可以留。

唔走,有千千萬萬個理由。

無論選擇邊一種,都需要勇氣同毅力繼續行落去。

感恩我地家有黃長老支持我地,令我地減少後顧之憂,亦要多謝執政者每日都推動我地,係我地動搖或猶豫時,大大地咁摑醒我地。

最後,我地就係咁離鄉別井左,離開左一個我地出世,成長,發展的地方,放棄左我地的收成,重新出發。

別了依然相信 以後有緣再聚

未曾重遇以前 要珍惜愛自己

在最好時刻分離 不要流眼淚

就承諾在某年 某一天某地點 

再見

致:已離開,準備離開或決定留低的人,願你們平安,香港人加油!

https://www.youtube.com/watch?v=6ULDxXpKwOg

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...