2021年1月9日星期六

洗衣機?乾衣機?洗衣乾衣機?

萬能家喺香港用開洗衣機+煤氣乾衣機,一直都用得非常開心,特別係回南天嘅時候,簡直覺得部乾衣機係恩物,冇左佢唔得。

黎到UK,又點呢?先講bnb部洗衣乾衣機,洗衫要洗一個鐘,乾衫要分開兩機,各乾一個鐘,即洗+乾一機衫足足要三個鐘,仲要唔可以掉低佢唔理,每個鐘都要處理。如果一日要洗兩機衫,即係每日要有六個鐘陪住部洗衣乾衣機喇。
新屋呢邊又點呢?當時問agent包咩電器時,agent答washing machine/dryer,咁萬母就理解為洗衣乾衣機喇,點知黎到發現部機只係洗衫,係冇乾衣功能嘅,嗰吓已經有D失望,再加上萬母當日拆左業主張梳化兩個cushion套出黎洗,一洗就見到成機啡色水,就當堂發瘋,要拆晒成張梳化套洗晒先安樂,但洗完點乾呢?當時我地係將洗完嘅野帶返bnb度乾,bnb部機又要洗衫又要乾梳化套,忙到冇一刻鐘係停嘅。
發左瘋嘅萬母當晚就即上網搵乾衣機買喇,仲想盡快送貨,但究竟點買呢?好彩萬母嘅search功唔錯,亦感恩今時今日互聯網夠發達,原來呢邊乾衣機(tumble dryer)分三大類。喺香港我只識煤氣乾衣機,冇諗過其他。
-Vented tumble dryer
最平嘅種類,但需要駁條喉去排濕氣,需要放近窗,甚至喺牆/窗度開個窿
-Condenser tumble dryer
只係一部機,插電就得,唔需要駁喉,咁D濕氣走去邊呢?有個container接晒D水,每次乾完衫都要倒水,萬母理解為類似香港用開嘅抽濕機咁,不過部乾衣機就包住D衫黎抽
-Heat pump tumble dryer
類似Condenser tumble dryer,唔駛駁喉,但比較慳電,原因係佢將D暖空氣循環再用(類似喇),但價錢就較貴
https://ao.com/laundry/tumble-dryers/?mmref=laundry|tumble_dryers|Tumble%20Dryers|5_2_0
咁萬母最後揀左邊種呢?
最後萬母懸崖勒馬,係冇買到乾衣機嘅,因為萬母同萬能生左度右度,諗緊部乾衣機可以擺邊時,冷靜番落黎,決定都係買個掛衣架,試吓晾衫係咩情況先,實驗結果發現,D衫晾一晚已經乾左9成9,如果兩機衫分開早晚洗,應該夠時間晾乾嘅。
再加上買埋個Radiator Clothes & Towel Airer,將D毛巾掛喺暖爐前面,就再多D位晾衫喇。
不過,到呢刻萬母都未洗過床單被袋,或者到洗床單被袋嗰日,萬母又再次發癲要求買乾衣機架喇🤷‍♀️
外傳:
萬母要求小妹們自己晾衫,小妹們當然推三推四,又話唔識晾,唔夠高,好攰,總之就阿之阿左咁,仲要大膽咁駁咀話"我唔想晾衫喎,你尋晚夠話唔想洗衫囉,我聽到架",🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄,"哼,我話唔想洗衫係因為未有掛衫架嘛,我今日咪洗左衫囉!快D去晾衫!"
求主賜我智慧,溫柔同耐心去應付越來越多,越來越挑釁的駁咀,阿們!🙏
後記:實驗證明,床單都好易晾乾,被袋因為有雙層,需要幫佢反面,但都晾得乾。

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...