搬咗嚟英國幾年,基本上年年都有熱浪,2022年嘅40度都捱過,但今年係第一次見到紅色警報,有可能危及生命,真係好誇。
前兩年,年年都話要買冷氣,年年都話等冬天特價時買,年年冬天天氣凍時就唔記得咗件事。
今年5月第一個熱浪,熱足成個星期,熱到hihi,熱到夜晚根本瞓唔到,因為夜晚未退到熱,第二朝又熱過,變相間屋每日都累積D熱,間屋一日比一日熱,所以萬母好任性咁要求買冷氣,但要知道,一開始有熱浪,冷氣就變得一部難求,睇住個網頁話冇貨,已經叫佢notify me,但都要每日昅住,終於買到部移動式冷氣,趕得切喺呢次6月熱浪前收貨。
以往我哋會打開度花園玻璃門,等間屋通吓風,但要知道,通嘅風都係熱風,加上個天窗照頭曬,間屋簡直變咗個焗爐,人喺入面就變咗燒豬,等待焗熟。
今次我哋用另一策略,先搵反光布封咗個天窗(見圖),的確係令到間屋暗咗,但起碼唔駛照頭曬,跟住就閂曬D門窗,唔畀外面D熱空氣入屋,落曬窗簾,就連平時冇窗簾嘅花園玻璃門,都用反光布封埋,唔畀太陽曬入間屋,間屋黑黑的,有少少basement feel,咁樣封曬,可以令到室內比室外低3幾度,但其實到最曬最熱嗰一刻,屋入面都係成30度,都係難頂嘅。
先前幾次熱浪,去到夜晚8/9點,室外已經會涼返,可以打開門窗通風,但今次去到9點都未係好涼,萬母只好喺朝早返學前,趁住出面係廿零度時,就開曬門窗,吹呀吹,幫間屋降降溫,但老實講,點降都好,去到晏晝,間屋又去返30度。
而部冷氣喺呢刻就大派用場喇,雖然只得一部,只有一間房可以涼,但起碼有個地方可以過冷河,過完冷河再繼續日常工作,係舒暢好多嘅。
而且夜晚間房都成30度,真係好難瞓得好,開咗冷氣,雖然係嘈D,但小妹表示瞓到,阿媽表示呢D錢抵花。
我哋開咗冷氣,間房都只係去到23-25度左右,係一個舒服嘅溫度,不過萬母有D疑惑,究竟大家買咗幾BTU嘅冷氣呢?而開咗冷氣可以令到房間去到最低幾多度呢?





沒有留言:
發佈留言