2024年10月5日星期六

遊Brighton

去得七姊妹,隔離嘅Brighton當然走唔甩,由於當日有黃色雷雨警告,我哋又住咗Eastbourne(義本),所以我哋就揀咗商場做停泊位,趁冇雨時就出海邊。


Brighton海邊都係石灘,沙嘅比例比七姊妹更少,海邊有好多酒吧,好多人好chill咁邊飲酒邊傾計,有間Upside Down House,但因為入場唔化算,我哋都只係外面打卡。


https://upsidedownhouse.co.uk/brighton/


沿住海邊行,可以行到Brighton Palace Pier,成個碼頭變咗個遊樂場,入場費每人£1,入面嘅機動遊戲每樣另計,當然亦可以買手帶喇,碼頭人流唔少,但由於機動遊戲收費唔平,所以玩嘅人唔多,有遊客仲要撩人一齊玩,因為湊唔夠最低人數,機動遊戲係唔開嘅。


本來打算喺Brighton食埋晚飯先走,但小妹反對,佢話唔鍾意Brighton嘅氛圍,其實萬母都唔多like,Brighton商場個廁所係我喺英國去過最臭嘅廁所!所以最後我哋都係返Eastbourne食,睇嚟我哋都係適合小鎮多過大城市。































沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...