2024年8月31日星期六

記BA之亂 ~ 第三回 (最終回)

上兩回提到我哋返漁村班BA,起飛後折返倫敦,跟住被安排隔兩日經北京轉機,經過同hotline打咗幾場乒乓波後,結果係經新加報轉機,正當以為所有問題都解決之際,回程班機個status由confirmed變咗not issued,hotline姐姐堅稱冇問題,我哋唯有懷住戰戰兢兢嘅心情,再次出發去機場。 由於我哋係臨時加入,去到機場先check in,好位一早已經被人揀曬,我哋只能分開2組,各自喺middle seat坐十幾個鐘。去到新加坡機場,先坐shuttle轉terminal,又要再過security,結果又係臨上機先check in,其他人一早劃曬位,因為航空公司有policy,小童係會同家長一齊坐,所以就算我哋冇開口要求,空姐都自動波安排孖位畀妹妹同萬母,但見空姐講咗好耐電話,好辛苦先撲到個孖位,真係辛苦佢喇,上機後,萬母旁邊嘅小鮮肉哥哥,樂意同姐姐調位,等我哋三母女可以一齊坐。其實萬母唔介意同小鮮肉哥哥一齊坐㗎,但放返小妹喺身邊會安心D;小鮮肉哥哥,好人一定要一生平安啊! 由第一次起飛計,用咗48小時,終於由倫敦返到漁村,又係零晨兩點先有機會掂到張床,眼瞓到一個點。 過咗幾日快樂嘅日子,我哋突然醒起回程班機,即上BA網站manage my booking睇睇,好彩見到仍然健在,而且hotline姐姐幫我哋劃嘅位都見到,hotline姐姐冇呃我哋,我哋又開開心心繼續餘下嘅行程。 最後,我哋都順利飛返倫敦,返到屋企,休息咗幾日,就開始同BA claim數喇。同BA claim數唔難,全程只係網上填表,提供埋單據,一日就批出,由於我哋返咗屋企等再飛,變相多咗兩程機場來回,呢兩程車錢,BA實報實銷,照價賠償。 另外先前都有好多網友提到,根據UK261/EU261,每人再有520磅嘅compensation,雖然行程被打亂,但往好處諗,有compensation幫補吓張貴貴機票都唔壞得曬嘅。 想了解更多EU261,請睇以下連結,知道多D自己嘅權益。 https://www.heyavo.com/blog/eu261-2004-eu-flights-claim 同樣被BA所亂嘅,去BA網站就可以索償。 https://www.britishairways.com/en-gb/information/help-and-contacts/complaints-and-claims BA之亂去到第三回,終於都告一段落喇,可以回復平靜喇。


沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...