2024年8月24日星期六

記BA之亂 ~ 第二回

上回講到BA班機起飛無耐要原機折返倫敦,萬能家要返屋企等候發落,詳見 記BA之亂~第一回。

有好多網友留言,有同一班機嘅天涯淪落人,亦有其他分享搭BA匪夷所思嘅經驗,似乎BA真係好落力畀大家經歷更多。

講返我哋今次BA之亂,遊完機河,返到屋企已經零晨兩點,臨瞓前都未收到BA通知後續安排,朝早六點萬母起身去check email,發現BA已經為我哋重新book位,仲好貼心咁安排星期日(我哋原本星期五晚飛)中午坐Air China先去北京,再轉CX返漁村。

為咗感謝BA咁貼心嘅安排,我哋嗱嗱臨打去hotline,表達感激之餘,仲詢問吓有冇其他選擇,傾咗一輪,終於都安排到喺星期六晚先搭澳洲航空去新加坡,再喺新加坡坐CX返漁村,咁樣轉其實喺飛機上嘅時間係多咗嘅,但就可以避開某D人/物/地。

正當以為有機位就一天都光曬時,我哋嘗試劃埋位,但BA職員話呢件事唔係佢跟開,叫我哋自己搵澳洲航空,但澳洲航空網站表示冇得online check-in,要到機場先有得check in,我哋又打去澳洲航空hotline問,點知唔問由自可,一問就出事喇,澳洲航空話我哋嘅機位係not issued,叫我哋搵返BA,要BA confirm咗機位先得。

就係咁,我哋又打去BA hotline,hotline職員好好,只係要我哋等咗幾分鐘就confirmed喇,跟手又再搵返

澳洲航空,但始終都係劃唔到位,要到機場先攪到。

睇到呢到係咪都覺得頭暈暈呢,又BA hotline又澳洲航空 hotline,我哋就好似人球咁被人踢嚟踢去。

事情去到呢步都未完結,因為我哋第二程機係CX,我哋嘗試去埋CX網站劃位,點知就見到一個異象,我哋一開始見到回程倫敦班機個status係confirmed,但當攪完一大輪,攪掂澳洲航空程機後,回程嘅機位就由confirmed變咗not issued喇。

呢吓我哋真係驚喇,唔係攪掂一程就攪亂第二程嘛,之但係,以英國人嘅做事方式,的確真係可以咁㗎喎,改啱A就整錯B,改好B就輪到C錯,改埋C就攪錯返A,so british!

結果我哋又要再次打去BA hotline,問清楚佢回程班機究竟係confirmed未,BA hotline個姐姐言之鑿鑿話回程機位冇問題,仲話我哋好去睇CX嘅資料,佢哋係BA唔係CX,傾咗一大輪,最後姐姐都好好人,為咗令我哋放心,佢幫我哋劃埋位,留埋全名畀我哋,但其實我哋都唔係好安心,因為英國人做嘢真係可以出錯㗎,但去到呢刻我哋都已經無能為力,唯有信喇。

第二回都寫咗咁長,第三回待續。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...