2022年4月30日星期六

爆格疑雲

時間: 某日夜晚

地點: 屋企一樓個浴室

事情:

某日夜晚,當萬能家出完街返到屋企時,萬母打開一樓浴室嘅門,見到圖1中境況,嚇咗一大跳。


浴室架膠車仔,平時泊喺窗邊角落,出門口前萬母都肯定已泊好車,但一開門竟然見到架車仔瞓低咗。

莫非被風吹?但係就算幾大風應該都吹唔低架車仔,而且泊喺窗邊應該係最唔當風嘅地方。

有賊入屋?萬能生即時去檢查,間屋冇其他異樣,一切正常。

咁究竟發生咩事呢?

經過大小偵探去偵查後,我哋懷疑係浴室個窗開大咗,隔離屋隻貓經窗口跳咗入屋,整跌咗架車仔,玩完一輪之後就經窗口走咗,我哋咁樣推敲,係因為浴室窗台有兩條毛,顏色同隔離屋隻貓吻合。

好彩,好彩浴室度門閂實咗,否則隻貓通屋走就麻煩喇。

隔離屋呢隻貓成日都周街走,時不時喺我哋花園散步,隻貓試過企喺我哋花園度玻璃門前望住屋入面嘅我哋,又試過企喺我哋大門口喵喵叫,佢主人話佢會走入鄰居屋企坐吓添,所以萬母每次返屋企都嗱嗱臨閂門。

不過點都唔及佢兄弟誇張,佢兄弟直情係離家出走咗,住咗喺鄰居屋企添,真係貓生外向。

圖2為疑犯無格仔近照。




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...