2022年2月20日星期日

裝修記(16) - 揀門

去到裝修嘅中後期,室內嘅設施都差唔多揀好晒,就要揀門喇。

先講大門,builder一早話大門要用composite door,萬母上網查過,用最簡單講解就係個餡係實木,外皮玻璃纖維,呢種門好處係夠實淨,但亦唔怕風吹雨打,閒閒地可以用廿幾三十年。

Builder叫我哋自己諗掂度門嘅設計,係,英國呢邊嘅門係可以好多花款嘅,佢叫我哋可以上網睇,或者行街見到靚就影低佢,只要畀張圖佢就攪得掂。

我哋周街睇人嘅門,但都揀唔啱心水,呢邊D門好興係好多玻璃,相信主要原因係可以透光,但萬母又未好接受到太大塊玻璃,感覺唔太安全。

最後我哋係去下面嘅網站,用"Design Your Door",click click click,砌到個圖出嚟就send畀builder,並得到佢滿意嘅肯定。

https://www.solidor.co.uk/our-doors/


攪掂大門,輪到室內門,室內門可以揀防火門與非防火門,如果有做loft,屋入面其他房門就必須要做防火門(廁所除外),我哋雖然冇整loft,但為咗可持續發展,我哋都揀咗防火門,價錢比非防火門貴少少,但唔算誇張。

如果喺英國住緊嘅朋友,應該發現英國嘅房門係唔興有鎖嘅,同我哋喺香港好唔同,呢邊只會喺廁所可以上鎖,其他房間都係靠自律。

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...