2022年1月9日星期日

AA救車記

有D經驗,真係唔係好想擁有,繼而有得分享,但既然"有幸"經歷過,就不妨記低佢。


架車因為揩到路邊石壆,爆咗呔,好彩出事時離目的地不遠,順利去到目的地,但問題係返唔到屋企。

停低架車,見到條呔扁晒,萬能生就即刻決定call AA救援,由於唔知AA要攪幾耐,佢就吩咐萬母嘗試搵朋友嚟執番三個婦孺返屋企。

結果AA救援車半個鐘左右就到咗,幫架車泵翻脹條呔,再用塞塞住個窿,AA哥哥話架車可以勉強揸返屋企(15-20分鐘車程),但就建議我哋直接揸去車房門口,等第二朝車房開工時可以整,佢解釋個塞只係暫時頂住,頂唔到一晚,所以直接去車房門口就最少後續問題。

AA哥哥仲話佢會揸車跟尾去車房,確保中途唔會出問題,去到車房門口,AA哥哥仲幫手搵埋車位,佢仲話可以車埋萬能生返屋企,呢個AA哥哥真係好人到爆,仲要全程笑笑口,好好態度。(題外話:AA哥哥個樣有D似電影中嘅耶穌🧔)

萬能生總結今次AA救車記算係好順暢,好滿意AA嘅表現。本來打算保險到期後(仲有一星期到期)就唔續保,而家當然乖乖續保喇,希望唔需要再用得著喇。

🎬🎬幕後花絮: 🎬🎬
當我哋停咗車喺目的地時,隔離車因為電池冇電向我哋求救,我哋車上係有過江龍,但可惜兩車相隔一個車位,條過江龍唔夠長,兩架車又郁唔到,結果就幫佢唔到。而另一架車想過嚟幫忙,但竟然開唔到車頭蓋,正當隔離車司機好無助之際,AA哥哥義務幫忙,出一次call救咗兩架車,真係要畀個"讚"佢。

💖💖特別鳴謝守護天使出車相救,錦上添花易,雪中送炭難; 對於守護天使嚟講可能只係舉手之勞,但對於當事人嚟講,會係從深淵中被救贖嘅感覺,人在異鄉,加倍感恩。💖💖



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...