2021年10月23日星期六

裝修記(4) - 拆拆拆拆拆

裝修第一步就係拆野,全屋入牆櫃,廚櫃,浴缸,通通都要拆,拆咗嘅野會放喺屋門前嘅一個斗(英文叫skip),最後運走處理,租skip都要錢,拆出嚟掉又要錢,總之通通都係錢。

喺拆野期間,我哋同裝修師傅傾,連煙囪都拆埋佢,因為我哋根本唔會喺個廳度燒柴/炭取暖,連燒gas都唔會,廚房冇明火,客廳更加唔會有明火,呢個係我哋嘅個人喜好,但其實某D英國人係會好重視個煙囪,會覺得係寶嚟嘅,只係我哋唔慣用,掉空唔用一來阻位,拆咗佢拉直咗幅牆,將來擺位會方便D,二來有個窿反而容易有水氣(damping),所以最後我哋都係決定拆咗個煙囪位。

圖為原本嘅煙囪牆。

唯一擔心係,無咗個煙囪,聖誕老人仲識唔識入屋呢?




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...