2021年7月9日星期五

第一次Outing

放學時見到人人手執一張黃紙,原來係outing通告,怪唔知個個咁興奮喇。


目的地係區內公園,以下為萬母與小妹嘅對話。

👩: 咦,嗰朝早我得閒喎,我去公園撞吓你吖。
👧: 你無啦啦去咩公園唧?
👩: 我唔小心行咗去之嘛。
👧: 你特登嘅。
👩: 我盪失路去咗公園。
👧: 你特登㗎。
👩: 咁你唔想我去公園搵你?你想同同學一齊玩呀?
👧: 係呀。
👩: O~K~

Outing後記:
小妹話佢哋係由學校行去公園,出發前,每人都要著件螢光背心,仲要帶埋risk band,即係一條手帶,上面有學校名同電話,方便走失時搵途人幫手聯絡學校。全程約行20分鐘,起初班細路講笑話要截架的士,但行吓傾吓又好快到。

雖然只係一個雞雞地嘅學校旅行,但小妹都好開心,話晒都係英國第一次吖嘛。

圖為外帶藍莓。

💰超市行情:💰
藍莓 £2/150g


沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...