2021年6月30日星期三

買屋記(7) - 買保險

喺英國買屋,未拎到鎖匙已經要買保險,只要一exchange咗contracts就要有保險cover。

律師,agent同朋友都有提醒我哋記得買保險。


我哋係去comparemarket度買嘅。

https://www.comparethemarket.com/


買保險當然又有D問題要答,有D選項要揀喇。

第一樣先揀嘅就係買building定contents,building即係間屋嘅結構及裝修,contents就係其他冇入牆嘅野。

buildings cover一定走唔甩㗎喇,至於contents就睇自己需要喇。

買保險除咗問間屋有幾房,幾廳幾廁外,仲會問外牆同屋頂係咩材料,有冇平嘅屋頂,屋附近有冇10米高嘅大樹,會唔會好近水,呢D資料喺surveyor report同律師嘅報告都會搵到。

跟住就要決定墊底費幾多,仲有需唔需要其他額外covers(Accidental Damage,Home Emergency,Legal Assistance,Replacement Locks & Keys。

仲會問埋大門屬於邊種鎖,有冇其他後門,有冇burglar alarm,smork detector。大門嘅鎖第一次睇屋時係唔會留意嘅,所以我哋喺surveyor出咗report之後,都專登做咗次2nd view,特別去睇吓surveyor report有提及要注意嘅地方,同埋去睇吓個鎖係咩類型。

另外,仲要話俾保險公司知,間屋係咪主要居所,係咪長期有人,答完一大輪問題後,就會見到唔同公司嘅quotes,朋友教我哋揀大公司中最平嗰間就OK,而且要記得每年要review,轉吓公司,否則自動續保會好貴。

買完保險,下一步就係等收鎖匙喇。




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...