2021年3月3日星期三

去UKVCAS打指模

非80年代心急人喺1月底急不及待咁上網申請,之後約時間打指模都攪咗兩日,最後發現逢半夜12點就會放28日後嘅收費timeslot,第二朝9點就放免費timeslot,所以如果想免費打指模,就要準時9點上網搶位喇。但一book已經係28日後嘅事,要等到3月先有得打指模。

曾經後悔太心急,後悔冇等apps,但原來小妹們嘅護照都太舊,屬於用apps都scan唔到嘅類別。所以,原來冥冥之中,自有安排。

由屋企去visa centre要個半鐘車程,好耐冇試過坐咁耐車喇,平時最多只係去吓超級市場或者附近嘅公園,今次出短trip,要準備糧水,又要想辦法叫小妹們自娛。

離開屋企嗰區,去到倫敦其他地區,發現景色同感覺都有唔同,有D區感覺悠閒D,有D區感覺繁華D,有D區感覺雜D,如果未揀定落腳點嘅話,真係值得花時間去四圍感受吓。

沿途經過大街小巷都見到好多好靚嘅花,桃花,櫻花,水仙花,唔知咩花,開始感覺到寒冬已過,春天來了。

我哋比預約嘅時間早咗半個鐘到達,好彩門口嘅職員都俾我哋入去,但要先檢查預約嘅QR code,呢張QR code都幾重要,唔同嘅職員都睇左/scan左好多次,所以最好印定hard copy出嚟。

由於我哋一家四口都約左同一時間,所以可以一齊進入中心。上咗樓後,我哋被安排於同一間房,分開兩個櫃位(間房只得兩個櫃位,其他房就有其他櫃位),一個細路同一個大人一組,職員又再一次檢查QR code同埋護照,其他文件一律都冇睇。

職員將護照從頭到尾scan一次,影相(要露耳仔,露眉毛,唔准笑),再打10隻手指嘅指模。我哋坐定定,聽指示去做,大約40分鐘就攪掂,職員最後會問是否贊成submit application,因為我哋已經upload好晒D文件,當然𦧲飯應喇。

當中有小插曲,小妹因為細時熱愛食手指,食到拇指嘅指模淺左,結果要職員填張exception form去解釋指模不清嘅原因,職員仲幫我哋諗埋原因(dry skin)添,臨走時佢仲祝福我哋一切順利,希望承佢貴言喇。

#圖文不符

#圖為公園一景



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...