2021年3月22日星期一

只要有耐心,爐頭換成新。

係入伙時,agent send左入份inventory俾我哋,係紀錄間屋到我哋手前嘅情況,包括屋內大小問題,地板有冇花,門框咩顏色,有冇花痕,燈著唔著,牆身有冇釘窿,天花有冇裂痕,屋內電器新舊情況都一一紀錄在案。

呢個紀錄係會用嚟同我哋退租時間屋嘅情況做對比嘅。

份inventory成五十幾頁,我哋都好努力咁睇晒佢,亦發現佢都算寫得仔細同齊全。其中一樣寫住個煮食爐(hob)嘅ignition係壞咗嘅,即係個爐係tac唔著火嘅,我哋拎左鎖匙入屋再試,都真係有問題,所以當時就報左俾agent公司知。呢間屋係經agent管理,所以有咩事我哋都係聯絡agent,而唔係直接搵業主。

當時以為呢樣算係urgent問題,應該好快會有人處理,點知我哋等咗9個星期先等到維修人員聯絡,期間我哋係用打火機點著個爐用,唔方便但總算用得到,所以一路都冇催agent,只係等。

維修人員第一次上嚟檢查後,話個爐太舊,螺絲滑咗牙,開唔到嚟整,所以要換過個新嘅,但要報番上公司再等。

終於我哋再等多4星期,就等到有新爐嘅消息喇。

本來約咗朝早8點至下午1點會有人嚟整,但朝早收到電話打嚟,話"唔好意思,攪錯咗,約錯咗其他engineer,而非gas engineer,所以朝早整唔到,改下午5點至7點"。

有時英國人都真係幾老實嘅,衰咗會坦白承認,仲會講明你知佢衰咩。

咁我哋唯有等喇,到咗7點,又再收到電話,話要delay,要11點先到,或者改另一日,因為怕又改日期唔知改到幾時,同埋又要由朝等到晚,所以我哋叫佢照嚟,幾夜都等。

結果阿engineer係半夜12點半嚟整,整到零晨1點3。

其實萬母好唔明白,唔係話英國嘅工作時間比較有人性架咩? 點解兩次維修都係攪到夜一夜先嚟呢?定係係我哋太冇人性,話夜一夜都等,攪到佢冇得收工呢?

總之,等咗13個星期,個爐頭總算攪掂咗喇。如果上次個boiler唔催佢,會唔會都要等13個星期先整好呢?



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...