2021年2月24日星期三

Boiler打柴了 - 下集

上回講到我哋個boiler(熱水爐)打柴了,冇熱水沖涼,冇暖氣,等到Day 5都未有人嚟整。

agent同外判engineer公司推都唔多郁,應承左會嚟整,最後又話配唔到零件唔嚟,但又畀唔到任何action plan我哋。

我哋實在太嬲,上網search睇吓有冇咩法例保障租客,結果搵到:

Under the Landlord and Tenant Act (1985) 業主有責任維修the dwelling for the supply of water, gas, electricity and for sanitation (including basins, sinks, baths and sanitary conveniences), space heating and heating water

冬天無暖氣或熱水算係emergency repairs, emergency repairs應該要喺24小時內進行維修。

https://www.thetenantsvoice.co.uk/advice_from_us/heating-and-hot-water/

https://hamiltonfraser.co.uk/knowledge/landlords-legal-boiler-heating-responsibilities/

https://www.anthonygold.co.uk/latest/blog/how-long-does-a-landlord-have-to-repair-your-home/


咁Day 1個engineer拎左兩隻暖風機上嚟,可能已經當support左,已經唔係emergency,但熱水問題一直冇解決到,個senior manager所提議嘅自己煲水沖涼,根本就係廢噏。

由於Day 5被甩底,又冇收到正式通知,Day 6(星期五)我哋再聯絡agent,直接同senior manager個上司聯絡,因為如果星期五都唔攪掂,星期六日只能自生自滅,更加唔會有人嚟維修,斡旋咗一整日,得出結論係: 業主唔肯換新boiler,話因為太貴,所以堅持等已停產嘅零件。

我哋既無奈又憤怒,emergency repairs應該要喺24小時內攪掂架嘛,但阿上司話冇零件所以攪唔掂,無辦法,但真係完全唔知要等到幾時,最後我哋要求提供alternate accommodation,又傾左一輪之後,上司話業主會出錢租3晚酒店,叫我哋book左酒店再俾張單佢,費用上限係6日租金,星期一(Day 9)應該會有人嚟整。

過左一個每日執野去浴堂(酒店)沖涼嘅weekend,等到星期一(Day 9)晏晝深先有消息話會late afternoon/early evening嚟整,再等到7:30p.m.話會9:00p.m.嚟整,其實我哋都打定輸數,預左又要再斡旋,結果9:45p.m.,阿enginner終於帶埋零件上嚟,佢話呢件零件係搵專人訂造,唔知work唔work,唔work就唯有排隊換新boiler,要排2星期咁話,攪左45分鐘,好彩最後成功咗,等左9日,終於整番好個boiler喇,有暖氣,有熱水沖涼,有正常生活過喇。


事後諗/感:

萬母諗,如果事情發生喺香港,第一時間就返左娘家沖涼,甚至返去借宿幾宵,但嚟到英國,無左娘家支援,好彩仍有朋友。所以結論係,盡可能住近朋友,仲係容許你去打攪佢嘅朋友,否則真係會覺得孤立無援而沮喪嘅。

雖然遇著麻煩,但萬母都感恩嘅,第一樣當然感恩有朋友喺附近,借出暖爐同浴室,再感恩過左一日雪櫃生活後,之後幾日氣溫回暖,上番10度附近,仲有就係小妹買左盒鈎織怪獸,萬母喺boiler壞左嗰幾日都忙住鈎怪獸,唔得閒為個boiler而心煩。所以,上天安排隻怪獸嚟係有佢嘅美意。

同期聽到有幾單壞boiler嘅消息,都係1-2日好快攪掂,係我哋攪咁多日,都唔知係業主問題,agent問題,定engineer公司問題喇。

如果下次聽到/睇到/feel到個boiler有異樣,一定要早D report/處理,我哋聽到個boiler we we咁叫左2日,但因為唔知咩事,無處理,結果就大件事。

如果買屋,地下要有shower room,方便朋友嚟沖涼。

無論係邊個國家/地區嘅agent,都唔可以盡信嘅,leave it to me只係一句笑話。

#圖為engineer放低嘅兩隻暖風機



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...