2021年2月23日星期二

Boiler打柴了 - 上集

Boiler可以理解成熱水爐,我哋屋嘅boiler打柴了,咁有咩影響呢?


第一,全屋冇熱水用,冇熱水沖涼,冇熱水洗手。

第二,全屋冇暖氣,因為熱水爐壞左,冇熱水走全屋,所以冇暖氣。

其實係非常大件事!

事情發生喺星期六半夜(Day 1),萬能生已經即刻打去agent熱線救助,得出嘅回應係"聽日搵人覆你"。

雖然萬母仲未知情,但瞓到半夜已經feel到唔對路,平時間房好暖,嗰晚就出奇地凍,好彩張被夠暖,將D手手腳腳收晒入被係足夠嘅。

第二朝星期日(Day 1)朝早再打電話救助,攪左一輪終於搵到個engineer喇,經過whatsapp問症,阿engineer話應該係底板壞左,再等星期一朝早先睇吓訂唔訂到零件。

仲要等多日?!呢日嘅氣溫只係得-1至3度,喺屋入面冇暖氣,雖然已經著晒外套,著埋兩條褲,但都越坐越凍,感覺好似喺雪櫃坐緊一樣。

雖然遇著麻煩事,但感恩仍有朋友喺附近,朋友聽到我哋嘅情況,即刻借出暖爐一個,以解燃眉之急,起碼唔好凍僵先。

星期日全日,萬能生都嘗試去拯救個boiler,又reset,又repressurise,但最終都係唔成功,到黃昏時再向engineer救助,佢可能係覺得我哋太煩,或者驚我哋會凍C,所以專登上門睇左個爐,仲帶左兩個暖風機上嚟。

咁有3個暖爐,間屋的確唔再似雪櫃嘅,咁唯有等星期一再聯絡agent。

到咗星期一(Day 2),再來來回回電話聯絡agent同外判engineer公司,外判engineer公司第一個回應係要等到Day 11先有得整,丁頁,唔係馬,10日都冇熱水冇暖氣?可能係我哋反應太大,之後又話等到即Day 5搵人嚟整,佢不停解釋嗰日阿enginee本身已經好多jobs喇,下刪幾百字,但我哋都表示我哋屋企有細路,冇可能咁多日冇熱水用。

當我哋再同agent嘅senior manager講時,佢話阿engineer已經放低左兩隻暖風機,暖氣嗰度算support咗架喇,至於熱水呢,無辦法喇,叫我哋考慮煲水沖涼,講笑咋嘛,重回坐月時代,仲要全家一齊坐月?呢個manager答應咗再同外判公司傾吓,睇吓有冇得早D整爐,仲叫我哋放心,leave it to him, 仲答應即日會覆我哋,結果佢係完全冇回音,之後幾日仲失聯埋添!

我哋本身唔想再打攪朋友,但最後忍到Day 3,變晒爉鴨之下就去左朋友屋企借浴室沖涼。

我哋一直好耐心咁等待,等到Day 5晏晝都仍然冇消息,唯有再聯絡agent同外判engineer公司喇,外判engineer公司嘅人只係重覆一句"我哋安排左senior engineer嚟整,佢嚟之前會打電話俾你",之後講講吓仲cut我哋線,agent嗰邊搵唔番個manager,但接電話嗰個都算helpful,最後得出個結果係配唔到零件,所以未有得整住,咁當然我哋再追問點解泱喇,我哋由Day 2已提議可唔可以換新boiler,個manager就推說話換boiler仲耐過換零件,但等到Day 5都未有任何進展,實在令人好氣餒同氣憤。

故事實在太長,欲知後事如何,請看下回分解。

註: 喺出post呢刻,問題已經解決咗,所以唔駛擔心我哋嘅安全,但如果你隔住個mon都聞到酸宿味就忍一忍喇,我哋今日會沖涼架喇。

#圖文不符
祂未曾應允天常蔚藍,
也未曾應許花兒常開,
祂卻恩許祂的慈愛常在。


沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...