2021年2月12日星期五

好人新年平安

第一次唔喺香港過年,的確有D冷清,大年初一仍要上堂,對於萬母同小妹們都係第一次呢。萬母本身喺香港都冇話特別去辦年貨嗰D,但過到黎,為左承傳呢個傳統節日,點都要做少少嘅。

我哋專登喺過年前去左轉亞超,諗住睇吓有咩賣,點知除左一大堆白蘿蔔之外,都唔係太多年貨,可能太遲先去喇。想買揮春同利是封,但實在太娘喇,最後只係勉為其難地買左1包利是封,亞超仲有年糕,糖冬瓜,瓜子呢D年貨,但本身我哋唔好嘅,以往都係做女兒賊,喺娘家拎,喺全盒放完都係掉嘅,所以今年我哋都冇特別買,蘿蔔糕可能賣晒,或者呢邊係興自己整喇,所以都係買唔到,但朋友可能能夠read our minds,知道我哋想食蘿蔔糕,所以整左分俾我哋,我哋一家的確係蒙恩典嘅。

萬母最鍾意嘅新年習俗,除左係細個時逗利是之外,就係用碌柚葉洗邋遢,因為除左可以奉旨玩水,仲好鍾意嗰陣清香嘛,但呢邊唔覺有碌柚葉賣,可能係萬母唔識搵喇,萬母要認真考慮吓自己種番棵碌柚樹先得(萬能生喺旁邊鬧痴線),咁就隨時都可以有碌柚葉沖涼喇。

喺亞超辦唔到年貨,反而我哋喺超市買左個紅色嘅食物盒,拎嚟當全盒用,仲買左D鍾意食嘅朱古力, 糖同開心果,放滿個全盒,等新正頭有多D甜頭同開心。

包利是封除左拎嚟封利是俾小妹外,本來想緊金魚掛飾,但呢邊嘅利是封好厚料,摺到手指痛,所以摺左一隻就算喇。

萬母以往都係靠媽媽嘅水仙花嚟點綴家居,增添新年氣氛,今年冇得靠阿媽,只能靠自己,本身超市都見到有類似水仙花嘅花賣,但實在太瘦太醜樣,萬母買唔落手,最後就買左棵蘭花,萬母同小妹攬住棵蘭花排隊俾錢時,前面個伯伯係咁同我哋搭訕,問我哋"Japanese? Philippines?",當我哋話係Hong Kong時,佢仲講左句"Welcome",而且仲用普通話講左句"你好",再解釋自己唔識講廣東話,最後佢見我哋只買一樣野,仲專登要我哋排先,感謝我哋係異鄉遇見天使,佢唔單止歡迎我哋呢D外邦人嚟英國,佢仲知道香港係講廣東話而非普通話,感謝天使為我哋喺寒冬增添一點暖,好人新年平安,好人一生都要平安!


💰💰超市行情:💰💰

利是封 £3/20個@亞超

湯圓 £1.95@亞超

蘭花 £8

紅色食物盒 £1.5


小貼士:

趁仲係新正頭,喺香港買定D靚靚揮春利是封,之後跟家當寄運,否則嚟到只能用娘爆款式。





沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...