2021年2月11日星期四

洗邋遢

就算過左年廿八,有邋遢都一樣要洗嘅。


喺香港,我哋習慣左廚房同浴室都有抽氣扇,仲要裝最勁嗰種,有咩濕氣一抽即掂。但喺英國,唔多見有抽氣扇呢樣野,頂多個浴室頂有個抽氣嘅東東,但絕對唔覺佢有任何效果。

可能係慣左有抽氣扇善後,呢邊個廁所同廚房都好快發現有霉漬,D霉漬終日篤眼篤鼻,實在令人討厭,想用漂白水捽佢,又怕捽爛幅牆,卒之經網友介紹用左呢隻滴X去霉液,噴一噴,等五分鐘,用濕布抹,輕微嘅霉漬一抹即甩,唔駛出力捽,嚴重嘅霉漬噴第二次都甩到,太好喇,幅牆可以靚靚仔仔過新年喇。

呢個廚房無啦啦有個凹位,經常有水氣積聚,仲有古古怪怪地貼左牆紙,所以好易發霉,起初怕會令到牆紙甩色,好彩冇事,下次一見佢出霉就噴,實行同佢鬥快。

雖然呢間屋有D位古古怪怪,但業主喺交吉前已經重新油牆,又清潔左間屋,交到我哋手上都算企企理理嘅,所以我哋都好感恩,話晒呢個係我哋喺英國嘅第一個屋企,能夠好快有個落腳點,令之後settle所有野都順暢好多,所以我哋要同業主實行雙贏政策,雙贏並唔係某國模式嘅連贏兩次,係大家都有得益,佢有租收時,我哋又有舒舒服服嘅屋企住,努力keep住間屋喺個好狀況,佢好我都好。

以上為不專業嘅師奶推介,如果有好嘅家居產品,歡迎介紹俾萬母。

💰💰超市行情:💰💰

滴X去霉液 £ 3.50




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...