2021年2月17日星期三

睇屋記 (2)

由於唔想花太多心力去攪擴建同裝修,所以我哋主力搵一D唔駛大執嘅盤去睇。

呢間1755呎4房4廁嘅semi-detached house(半獨立屋,即係一個建築物分成左右兩間屋)係新裝修盤,全屋已做盡extension,地下rear extension擴建左,二樓loft conversion都做埋。全屋新豪裝,非常吸引。

地下全層已裝地熱,開放式廚房連飯廳,個煮食爐放正廚房中間個大island(圖2),前面夠晒位放食材,仲有位放camera拍住煮食情況,絕對可以拎嚟拍煮食節目,可惜萬母係地獄煮神,唔會有人想睇萬母煮野食,廚房仲連住個洗衣房,system boiler同水缸都安置好喺入面,地下除左飯廳,仲有一個大客廳同客廁。

一樓有兩間房,但竟然有三個浴室,一樓嘅套房都好大,其中一間仲望住小學個操場,如果小妹們返左學,萬母係可以喺窗口望住佢哋。圖1就係我哋睇緊操場嘅同學放小息。

二樓都有兩間房,一大一細,細房竟然有埋天窗,所以形容呢間屋係豪裝絕對唔過份。

呢間屋做晒extension,又新裝修,仲要咁近學校,啱晒我哋要求,但間屋其實都有缺點,就係佢係ex-council house,council house可以理解成香港嘅公屋,咁呢間靚屋原本係間公屋,不過後尾賣斷左,現手業主(估計係builders)一年前低價買入,豪裝後就高價賣出。

如果計番呎價,其實間屋算超值嘅,不過本身呢個地段係council house,所以估唔足價,只係佢裝修得好靚所以個價賣得高左,但係將來如果要再賣出去,未必可以到番呢個價,而家呢刻俾呢舊錢其實係買屋+買裝修,但裝修唔保值架呢。

而且間屋嘅二樓有兩間房,但冇廁所,即係唔多適合拎嚟做睡房,因為如果瞓到濛濛鬆鬆仲要行樓梯去廁所,其實都幾危險嘅,咁間屋咁嘅格局就限制左D房嘅用途。

間屋門口對住一個大草地,本身綠油油好靚,但可惜係一個烏鴉樂園,成地超過40隻烏鴉,雖然烏鴉唔係咩大騷擾,鴉不犯我,我不犯鴉,但萬母望住咁密集嘅動物都會毛管戙,到最後我哋都係同靚屋無緣。



下面網站輸入postcode可以做到網上估價。

https://www.zoopla.co.uk/home-values/


下面個網站可以check到好多資料,包括該區嘅人口調查結果,以往嘅買賣紀錄,犯罪紀錄等。

https://www.streetcheck.co.uk/

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...