2021年2月16日星期二

睇屋記 (1)

我哋第一間睇嘅係面積1134平方呎3房2廁嘅排屋(Terraced House),排屋顧名思義係一排嘅屋,即係間屋左右兩邊都貼住隔離屋嘅,一排過,長長嘅。

呢間屋總共有3間睡房,全部喺一樓,地下喺廚房,飯廳同客廳,全屋總共有2個浴室,分別喺地下同一樓。

間屋用combi boiler,即係即煲即熱,唔駛要水缸儲水,但我哋喺一樓嘅浴屋發現安裝左electric shower,懷疑係因為combi boiler唔夠力供水去兩間浴屋,所以要加個electric shower去增加水壓先沖到涼。

間屋已做rear extension,即係已經向花園伸展左出去,整左個飯廳嚟用,廚房同飯廳係新裝修,裝埋地熱,係間屋嘅賣點之一。

permitted development即係唔駛申請就可以做嘅工程,rear extension係其中一種,屋仔可以向後園伸展最多3米(獨立屋就4米),但不能超過戶外空間嘅一半,建築材料要同原本間屋類同,高度限制係4米(如果係花園邊界2米內嘅範圍,高度限制係3米),extension除左可以拎黎擴建個廚房,仲有好多人會整conservatory room(玻璃屋),萬能生話好鍾意conservatory room呢,但萬母只問一句,點抹呀?亦有人簡單D喺花園加個shed(類似儲物室嘅屋仔),甚至summerhouse,呢D喺花園加嘅建築物可以當儲物室用,或者home office,playroom,只要個花園夠大,係可以有無限嘅可能。

呢間屋已經做左rear extension,所以地下嗰層嘅面積已經用盡,但間屋嘅loft(閣樓)都仲可以做extension,如果做loft conversion就有機會可以喺3樓整多間套房出嚟,咁間屋就可以變成4房。

呢間屋嘅地理位置非常合我哋心意,佢離小學只係2分鐘步程,亦喺心儀中學嘅catchment area入面。價錢亦喺我哋預算之內。

但呢間屋都有缺點,就係佢個梯田式花園,萬母睇住呢個花園都有D憂慮,小妹們玩玩吓好易叉錯腳,實在有危機,要整平個花園唔係唔得嘅,花錢咪得囉~

再者,雖然間屋可以再向上extend,但我哋係新手,例又唔熟,恐怕連被人呃都未必知,而且預計價用要£60000,所以最後我哋都係冇下一步行動嘅。

但睇完一間之後,我哋對自己嘅要求清晰咗,知道想搵咩類型嘅盤。

圖為梯田式花園。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...