2023年9月23日星期六

Lakeland Maze Farm Park @ Kendal

喺Haven Holidays玩咗5日,臨離開Lakeland前,我哋決定去小妹最喜愛嘅farm park走一轉,揀中呢個farm park,原因係佢個大迷宮。

Farm park有動物睇,有動物餵係基本盤,仲有children's playground,跳彈床,長滑梯,夏天仲有水彈,同埋最吸睛嘅大迷宮。入場時,售票員會問你駛唔駛買迷宮地圖,盛惠£1,如果最後冇開封過張地圖,係可以退款嘅。

好喇,到重點喇,就係個迷宮,其實迷宮分兩部份,mini版與正常版,入迷宮前要先睇安全指引,每組都要拎支紅旗,萬一有咩事要求救,高舉紅旗等救援就得,安全影片仲話如果到6點你架車都仲未離開停車場,直昇機就會嚟救你。

嘩,聽落好似好serious咁,個迷宮究竟有幾堅呢?

我哋用咗半個鐘去完成mini迷宮,包括搵出口同checkpoint,完成mini迷宮後,萬母決定要先醫肚,因為大迷宮比mini迷宮大6倍!

食飽飽,去埋廁所,我哋就去挑戰大迷宮喇,迷宮係用粟米植物組成,棵棵都好高大,喺入面真係無法知道自己喺邊,要搵出口唔係最難,最難係要搵埋check points,我哋喺大迷宮迷咗90分鐘,為咗唔駛搭直昇機離開,最後決定放棄check points,直接去搵出口,好彩順利走得甩。

呢個迷宮連小妹都話勁,鍾意挑戰呢類活動嘅大小朋友絕對唔好錯過,迷宮由7月開到9月,夏季限定。

https://www.lakelandmaze.co.uk/

























沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...