2023年5月27日星期六

好物分享 ~ 遙控插蘇

又嚟好物分享,呢個插頭表面係一個普通插蘇,但實質佢係一個遙控插蘇。


將呢個插蘇插喺牆上嘅插頭,再接駁電器,就可以利用手機嘅APPS去遙控。


咁講吓我哋點利用呢個插蘇先,通常我哋都係去旅行時用嘅。


我哋會將盞座地燈接駁去遙控插蘇,再將盞燈放近窗邊,跟住用APPS控制佢嘅開閂時間。


個APPS可以接受預設時間,我哋會預設喺天黑前開燈,再喺平時嘅就寢時間閂燈。


咁樣間屋就唔會幾日都黑媽媽,惹人留意喇。


小貼士: 開閂時間set得零丁一D,例如set 8:07而唔係8:00。


萬一唔記得預設,用手機都可以即時遙控㗎。


呢個插蘇B&Q有售,當然其他地方都仲有好多類似產品喇.


https://www.diy.com/departments/tcp-smart-plug-240v/8719638018821_BQ.prd



#萬母英遷

#在英四圍貢

#英遷生活點滴

沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...