2022年8月31日星期三

Moors Valley Country Park @ Ringwood

朋友知我哋南下一個星期,驚我哋去得太耐冇景點玩,介紹我哋去呢個Moors Valley Country Park。

呢個話晒係Country Park,即係郊野公園喇,咁有咩玩呢?

首先係有行山徑,有幾條唔同程度嘅行山徑,其中一條係專畀細路嘅Play Trail,邊行邊有遊樂設施,等D細路唔覺唔覺就行咗山,中途仲有一部份係樹頂徑,離地5米,但非常安全。

除咗行山,仲可以租單車踩,或者參加Go Ape,呢個郊野公園仲有蒸氣小火車坐,但因為太"雞",所以我哋最後冇坐。

呢個郊野公園免費入場,但停車場要收費,一個鐘收£4.5,5個鐘以上就£15。

呢個景點適合一D喜歡大自然嘅人,輕輕鬆鬆親近大自然。

https://moors-valley.co.uk/






















沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...