2022年8月10日星期三

搬屋記(4)-退deposit

上上上回講到我哋向agent退租,遇著個思覺失調嘅agent,攪咗一輪終於成功還鎖匙。

之後等咗3星期左右,就收到agent嘅check out report,呢D check out/check in reports雖則話由獨立人士負責,但其實都係bias業主嘅,我哋收屋時,明明污糟邋遢,個洗衣機同雪櫃臭崩崩嘅,但個report都話已professional clean,到我哋還屋時,明明經agent搵咗公司清潔,個report都話只係domestic clean,呢樣都算喇,佢冇因為清潔程度而扣deposit,反而係因其餘兩樣野。


1. 個report話我哋整唔見咗窗簾棍個尾,要求扣£5,之但係我哋睇返report嘅相,明明個inventory clerk影相時兩邊個尾尾都仲齊全,點解無啦啦話整唔見咗要扣錢呢,所以萬母就將張相send返畀agent,問佢究竟唔見咗咩要扣錢,結果呢單就好快打甩咗。

2. 第二樣就係話有隻窗壞咗,click實咗,開唔到又閂唔到,呢度就要扣£100。但其實呢間屋有好多窗都係開唔到嘅,我哋入伙無耐已經發現,報咗畀agent聽,可惜個agent成年都冇處理,等到我哋退租時就扣錢,我哋當然唔忿氣喇,所以又同agent拗,但agent又拋個波畀業主,話等業主決定,等咗兩個月都冇回音,萬母決定將行動升級,交畀deposit dispute,呢個deposit dispute係我哋deposit protection scheme嘅一部份,唔肯定係咪間間agent都一樣,但我哋提出dispute係免費嘅,只係要上網填好多表,交好多證明(包括租約,同agent嘅交流紀錄,check in/check out reports等等),交齊晒資料就係等,等咗4個月左右,終於等到結果。


訂金審裁官判我哋得直,可以拎返晒D deposit,詳細理據見附圖,攪咗咁多個月,終於可以close file喇。

今次嘅經驗話畀我哋知,同agent交流,真係要有白紙黑字紀錄,就算電話講完,都要跟手有email/online conversation,有文字留底,否則最後有咩爭拗就好難去攪。




沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...