2021年11月3日星期三

Rugby Retail Parks

由倫敦揸車上曼城,大約要4個鐘,一程車應該唔係好攪得掂,特別係有兩隻小妹喺車。

除咗考慮highway上面嘅service point之外,我哋仲專登喺倫敦同曼城中間揀咗個停車點,去吓廁所,食吓野,行吓街咁。

北上嗰程,我哋揀咗停Rugby嘅Retail Parks,嗰度有兩個好近嘅retail park,非常好行,我哋前前後後逗留咗3個鐘先再繼續行程,全家各人都有斬獲。

Elliott's Field Retail Park, Leicester Rd, Rugby CV21 1SR

Junction 1 Retail Park, Leicester Rd, Rugby CV21 1RW


停喺Retail park係壞處係會耽誤行程,我哋攪到天黑先到曼城。







沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...