2021年2月20日星期六

慣唔慣呀?

 英遷咗兩個月,究竟習慣未呢?

又慣又唔慣咁喇。

起初一入屋好唔慣間屋暗暗咁,結果我哋自己買過晒D燈膽換晒佢(業主嘅舊燈膽就收入櫃,等退租時畀番佢),仲買左幾盞座地燈同檯燈,咁樣間屋嘅光度先覺得舒服D。

之前好唔慣度大門有塊大玻璃,透晒光,本來想搵布/紙皮封左佢,但後尾發現原來鄰居就係班主任,就作罷了,廢事佢覺得我哋想避開佢咁喇,而家慢慢都慣左塊透光玻璃。

個大門有個入信位(見圖),有D似以前公屋嘅門咁樣,不過就有個不鏽鋼奄喺出面,郵差上門派信時都會整到個奄好嘈好大聲,第一次,萬母係嚇左一大跳,以為有人爆門入屋,之後已經開始習慣,知道呢D聲即係有信。

嚟左兩個月,lockdown足2個月,已經習慣左lockdown嘅生活,日日都宅喺屋企,一星期一次出去入貨。每日唔係煮就係洗,開始有D撚手小菜,因為煮嚟煮去都係嗰幾味。不過等lockdown完之後,應該要再適應另一種生活模式。

天氣同日照時間都越嚟越慣,以前喺香港一聽到10度,會嚇到傻左,將D衫褲著晒上身,而家10度出街會話今日暖左好多喎。初初到步時,下午4點已開始天黑,一天黑就覺得夜喇,要瞓喇,但其實6點都未夠,而家日照時間長左,亦都慣左天黑唔等於夠鐘瞓覺。

最唔慣就係同香港嘅時差,個時差問題唔係影響瞓覺,係影響通訊,我哋喺英國起身時,已經係香港嘅下午接近黃昏,當英國呢邊準備天黑時,香港已經夜深喇。變左每日只係大約8個鐘時間可以直接同香港嘅親友對話,其他時間只能留低message等覆,咁當D message唔係即時回應時,交流嘅次數就會相對地少左。

好多時,喺英國天黑後會覺得有D空虛,有D寂寞同有D凍咁喇。因為想搵人傾計都冇人覆,始終到左步嘅朋友唔多。

所以,萬母想講咩呢?朋友們,快D過嚟陪我傾計喇。

禾等著你過來,禾等著你過來。



沒有留言:

發佈留言

好物推介 ~ The Week Junior

偶然喺網上見人講呢本雜誌,見口碑唔錯,想買本嚟睇吓,點知搵勻各大超市都唔見有賣,最後都係上網買咗一本試讀。 睇過實物之後,覺得真心正,值得訂閱。 呢本雜誌嘅目標讀者係8-14歲嘅青少年,但萬母覺得大人都啱睇,特別係我哋呢D母語唔係英文嘅大人,因為有D生字,佢會配有英文解釋。 雜誌...